Het was altijd al voor mij een droomreis wat zeer zeker hoog in de top 5 stond. Wat begon als een droom werd in april 2019 werkelijkheid. Wat een droom leek werd vrij spontaan samen met mijn vriend Jerome, zus en schoonbroer gepland in januari. 19 april zaten wij al in het vliegtuig onderweg naar Jamaica. Wij verbleven in het royalton white sand in Montego bay. Dit was een all in 4 1/2 sterrenhotel. De mensen zijn echt super vriendelijk in Jamaica. Al meteen vanaf het vliegveld werden wij zeer gastvrij ontvangen. In de bus onderweg naar het hotel werd er al Bob Marley muziek afgespeeld. Meteen zat de sfeer er goed in. Bij het hotel werden wij met open armen ontvangen. We kregen een lekker drankje met rum en een verfrissend washandje met een heerlijke citroen geur. Nadat wij ons drankje op hadden kregen wij een rondleiding door het hotel door onze butler. We hebben toen meteen ook een aantal restaurantjes kunnen reserveren. Ik moet er wel bij zeggen dat we dimond club hadden geboekt, dit wil zeggen dat je een aantal extra’s krijgt waaronder een butler en het reserveren van restaurants. De eerste dag moesten we nog even bijkomen van de reis en het tijdverschil van maar liefs 7 uur dus na een cocktail en het lekkere avondeten in het buffet restaurant gingen wij naar onze kamer. Deze zag er vrij modern uit en was heel netjes. Vanaf het balkon konden we over de zee kijken en een gedeelte van het resort. Een prachtig uitzicht was dit zeer zeker!
Jamaica 2019

